C L O U D ;
im falling in love xD weee ~
Friday 18 January 2013 • 22:59 • 0 comments
assalamualaikum ! hai :) hmm , sape ada crush angkat tangan cenggini \o/ hehe , senanya saya x suka couple kalau boleh couple sekejap then terus kahwin , x salah kan ? xD tanya la bnyk kali sape crush saya , saya akan jawab 'muhd h____m' hehe , x boleh bgtahu :P , kantoi la nanti ;) hee ~ selalu nya org jmpe crush dia kt faceboo la , twitter la , mcm2 kan ? tapi saya jmpe crush saya kt depan sekolah dia , ohhh melting nampak dia :D walaupun dia tak hensem , hitam , haha tapi dia tinggi <3 , kalau hati dah suka , yang hitam kata putih , yang tak hensem pon bole jadi hensem kan ? :D hehe , saya sentiasa doakan dia ialah jodoh saya :') kalau dia bukan jodoh saya sekalipun , mungkin allah nak berikan saya jodoh yang lebih baik daripada dia :) tapiiiii ....... haish , tu jelah kot , kongsilah macam mana korang junpa crush lorang pulak k :)


PASTFUTURE
1..2.. Words!
HEY buddies. my name is Yana for short my full name is Fadiah Dianah BT Mohd Asri. I'm actually was born in 1998 . I have 10 good friends all of them soo cutee. My hobby is cooking,blogging and hanging with my friends. My ambition is become a Pastry Chef.BTW, i really-really like cute & fashionable things. THANKS for READING , sorry if my english so bad. I'm just a human being who makes mistakes.haha (make cute face) :D

GIVE ME YOUR WORDS;

...CB...


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • weeeee ~
  • lirik lagu mean
  • fadiah yana ╭(╯ε╰)╮

  • Flyff Lollipop